fizjo-revita.pl/ Kwiecień 6, 2017/ Bez kategorii/ 0 comments

Kompleksowość rehabilitacji pozwala uzyskać możliwie maksymalną sprawność fizyczną. Odpowiednie, przystosowane zabiegi oraz metody terapeutyczne umożliwiają odzyskanie sprawności funkcjonalnej po przebytych urazach, zabiegach ortopedycznych, chirurgicznych, czy w chorobach neurologicznych. Ćwiczenia indywidualne przystosowywane są do stanu, możliwości oraz stadium, zaawansowania choroby osoby ćwiczącej. Stopniowe wprowadzanie nowych, wymagających większego zaawansowania ze strony osoby usprawnianej ćwiczeń prowadzi do poprawy możliwości funkcjonalnych, wpływa na poprawę ogólnej sprawności fizycznej oraz samopoczucia.

Zajmuję się rehabilitacją w:

• Urazach ortopedycznych
  • Chorobach neurologicznych: udary, wylewy, niedowłady, stwardnienie rozsiane (SM), choroba Parkinsona
  • Ograniczeniu ruchomości w stawach, przykurcze mięśniowe
  • Choroby wrodzone wymagające rehabilitacji
  • Chorobach naczyniowych: obrzęki limfatyczne
  • Wadach postawy: skoliozy, płaskostopie, obniżone napięcie mięśniowe, koślawość lub szpotawość kończyn dolnych
  • Wzmacnianiu siły mięśniowej
  • Zwiększaniu zakresu ruchomości w stawach
  • Likwidacji przykurczy mięśniowych
  • Ćwiczenia bierne, ćwiczenia czynno-bierne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia oporowe
  • Ćwiczenia koordynacyjne i równoważne